zondag 30 september 2012

Baby geboren

Bij goede kennissen is een kleinzoon geboren.
Omdat Manlief in het gips zit , had ik heel weinig tijd , maar ik heb toch getracht een leuk kaartje te maken.
Het idee heb ik een beetje afgekeken van Sientje , ik kreeg een verjaardagskaartje in deze stijl van haar.
Dus een beetje van mezelf , en een beetje van .....
Ik heb een gedeelte van een stempel afgedrukt , omdat op het rechtse gedeelte over een meisje gerept wordt.
En omdat ik de hobbykamer nog niet opgeruimd heb, zat er wat inkt op het bureau, en natuurlijk daarna op mijn welcome strookje. Dit heb ik maar gauw weggewerkt met de 2 hartjes , die ik met Distress inkt gekleurd heb. De inkt moest onderweg naar de brievenbus nog droog geblazen worden, maar, de kaart zit er op tijd in!

4 opmerkingen:

  1. Het is een leuke kaart geworden Wilma, grappig hoe je de hiel en tenen van het sokje van ander papier hebt gemaakt. Jammer dat er een vlekje op is gekomen maar ach we kunnen niet allemaal perfect zijn ... toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hahaha, klopt, maar die tenen zijn er door de stans uitgestansT hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart, die hartjes zijn prachtig erbij (met dank aan de vlekjes dus :))

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het effect van Distress inkt op die houten figuurtjes altijd mooi .

    BeantwoordenVerwijderen