dinsdag 18 september 2012

Verjaardag

Een muziekkaart gemaakt voor een jarige in mijn omgeving. Iemand die al jaren zich inzet voor een Show and Marchingband......
Deze kaarten (zwart met fluweelopdruk) heb ik al jaren liggen en nu moest ik er iets mee doen van mezelf.
Ik kan er niet precies  de vinger op leggen maar ik ben niet heel tevreden over deze kaart.
Nog voller of drukker past niet bij deze man.
De achtergrond is gestempeld en ge-embossed met zwarte glitterpoeder, moeilijk te vangen op de foto.
De muzieksleutel is van een embossingfolder; waar ik een sleutel afgehaald heb en met de  "billenpons"vorm heb gegeven. De tekstjes tenslotte zijn hetzelfde; waarvan 1 met Krimpy Dink . Daar werkte ik als kind al mee, grappig om te zien dat het nu aan een come-back bezig is. Met de heattool gaat het trouwens een stuk sneller. Als laatste een beetje Glimmer Glam voor de kleur, anders was het wel heel zwart -wit

3 opmerkingen:

  1. Haha jaha daar is tie dan en ik moet zeggen hij is mooi, maar .. en net als gisteravond en dus net als jou kan ook ik er geen vinger opleggen. Misschien zit het em in de tekst rechtsonder. Denk dat die net iets te groot is waardoor hij teveel aandacht trekt waardoor de mooie fluweelopdruk wat wegvalt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vind het knap gevonden wat je hiermee hebt gedaan, ik heb dat ook nog liggen en wist niet zo goed wat er mee te doen, maar bedankt voor deze goede tip Wilma.
    Leuk dat je ook aan het bloggen bent geslagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kaartje heb je gemaakt met dit paper. Je hebt het jezelf moeilijk gemaakt, maar het resultaat is goed. Handig idee om met de heathtool krimpie dinkie te smelten. Ik ga dat zeker proberen! Groetjes mariette

    BeantwoordenVerwijderen