maandag 1 oktober 2012

Deelneming.....

Op mijn werk had ik een kaartje gelegd , maar die werd maar niet verkocht. Die heb ik dus "gepimpt" door de tekst te verhogen, vlindertjes er bij , alles helemaal met zwarte Distress blenden, en ik had drie parels links boven aan. Alles afgesprayd met glimmermist zilver en dat had ik dus niet moeten doen...
De parels liepen uit.
Weer een vlekje weg werken dus. Uit een oud boek een stuk tekst met Gesso ingesmeerd; een vlinder gestanst met een Tim Holtz stans en daarna ook met Distress inkt bewerkt. Dit alles over de uitgelopen parels geplakt . Nu weet ik niet hoe een vlinder"lijfje" moet dus als iemand nog een idee daar voor heeft?
Ik heb nu een streepje gezet met de zwarte perlenpen en dat wat uitgeveegd...

2 opmerkingen:

  1. ik vind het een prachtig kaartje geworden Wilma, het lijfje maak ik vaak met een kroontjespen van Tim Holtz, maar ook met een stukje touw eromheen gewikkeld kun je een mooi lijfje maken.

    BeantwoordenVerwijderen