woensdag 10 oktober 2012

Follow your heart


Als iemand die je kent het moeilijk heeft door, en op het werk, en nu keuzes moet gaan maken; dan is een kaartje vast welkom.
Gestempeld met swirls en een tekststempel met Distress inkt (Broken China).
De onderkant komt van een Tim Holtz sjabloon met naaiwerk en de kruissteekjes rand ook, die vallen wat weg onder het hart.Er zit ook wat naaiwerk op, en ik moet me zelf er toe dwingen dat het wat slordig mag , voor de "look" ..
Eerst een cirkel  gestanst uit Craftpapier met de Sizzix circles, toen het  hart , ingesmeerd met Gesso en nog bewerkt met de Broken China. Het uitgestanste hart beplakt met Papertape , wat ik gister in de stad "toevallig" tegen kwam.
Een houten knoopje ook met Gesso en Distress inkt en jutedraad op kleur gebracht.  Net als de 2 houten hartjes. Die blijf ik leuk vinden, naturel  of gekleurd.

Ik ga de kaart straks posten samen met een stempelvel, wat ik voor deze vriendin gekocht heb, ze woont wat ver weg, dus i.p.v. bloemen. En nog een boekje, waar je vriendinnen in kunt laten schrijven, wat ze allemaal fijn en goed aan je vinden. Een weldaad voor de ziel, zo'n boekje, ik heb er zelf ook 1 .

1 opmerking: