woensdag 10 oktober 2012

Klein cadeautje

Ik zat een Daphne's Diary door te bladeren die ik terug kreeg van een vriendin om te zien of er nog wat bruikbaars in zat.
Ik vond deze papiertjes , waar je een herfst memoblokje van kon maken.
Vanavond ga ik schoonmaken bij 1 dochter die binnenkort gaat verhuizen dus die kan vast wel een memoblokje gebruiken... Ik leg het daar dus maar neer; en voor de andere dochter ook natuurlijk.
Met een labeltje uit de randjes gestanst en een stukje jute en een kraal toch een snel , klein cadeautje.

5 opmerkingen:

  1. Een kleine attentie maar zo mooi! En hartverwarmend ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sientje vind dit ook leuk. Het is dus gelukt met de jute? Bij Lappenland? Leuke stof voor een vouwgordijntje hmmm. ideeën ideeën.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja , bij Lappenland, en niet duur.
      Het is ook in andere kleuren te koop.
      Het is wel heel stug, ik heb gister een stukje gewassen maar dan wordt het weer frummelig.
      Voor dat gordijntje moet je dan niet allergisch zijn want er komt een stof en vezels af!

      Verwijderen
  3. Wat een moo presentje. Daar worden je dochters vast heel blij van! groetjes Mariëtte

    BeantwoordenVerwijderen