dinsdag 16 oktober 2012

Snel en kleurig


Gisteravond zitten knopen met plastic zakjes in een lila kleur.
Om een tweetal strokransen.
Dit idee heb ik ergens op internet gezien een tijd geleden en toen had ik ze met gewone pedaalemmerzakken gemaakt.
Deze neem ik mee naar mijn werk, daar heeft de activiteitenbegeleidster vast wel een plekje voor .

De boekenlegger is voor de gastvrouw morgen op de kookmeeting.
Zij is net als mij een boekenwurm en wat ik erg leuk vind is, dat zij een ontzettend stoere vrouw is , die zelf zegt dat ze haar huis in de Engelse, romantische stijl heeft ingericht!
Vandaar de keuze voor een romantische Boekenlegger.
De tekst; die Past!



5 opmerkingen:

  1. Leuke tag en wat een leuke kleur badmuts staat er achter die tag ;p Haha dacht eerst echt dat er iets van een badmuts achter stond. Even plagen hoor. Maar je kransen zijn erg leuk geworden leuk dat je paarse zakken hebt gebruikt ipv de doorzichtige.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die zijn leuk geworden. Ik heb er zoveel gemaakt in het wit dat ik dit veeeeelllllllll leuker vind. Waar koop je paarse zakken. Ik denk dat ik dan er nog eentje ga maken.Hoewel ik er vorig jaar verschrikkelijk zat van was! Je geboortekaartje is erg leuk geworden met de sokjes van foam. groetjes Mariëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mariëtte; die paarse zakjes koop je bij de Wibra!
    En ze geuren ook nog...
    Succes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mariëtte; deed jij er nog wat omheen bij die witte van jou?
    Een slingertje of zo?
    Heb jij daar nog tips voor, zoals waar te koop?

    BeantwoordenVerwijderen