donderdag 15 november 2012

Van harte


Binnenkort weer 2 verjaardagen. 1 is van mijn dochter dus daar mag wel een hartje of wat bij om het VAN HARTE te benadrukken  :) Het grote hart is beplakt met washi tape en de houten hartjes zijn gekleurd met DIstress inkt ( Barn door) en daarna aangezet met Glossy Accents. Het labeltje komt uit Daphnes Diary, en met die kleuren als basis heb ik de rest bij elkaar gesprokkeld.
Ik was laatst bij een tuincentrum en heb daar de gekleurde jute gekocht die links op de kaart verwerkt zit.
Wat ik erg grappig vind is, dat alhoewel het basispapier en ondergrond het zelfde is, ik toch 2 heel verschillende kaarten heb, qua uitstraling.
De houten schijfjes op de mannenkaart onder, komen ook van het tuincentrum.
De cadeaustempeltjes zijn met Black Sparkle van Tim Holtz ge-embossed, en de tekst ook. http://www.simonsaysstamp.com/servlet/the-25174/ranger-ink-industries-embossing/Detail
Ik moet erg wennen aan deze poeders, ik heb er meer van , maar ze zijn niet echt "verhoogd" aanwezig.
Of ik doe iets fout.
Wie het weet mag het zeggen :)

3 opmerkingen:

  1. Zit ik net te loeren naar je kaarten bedenk ik me net dat ik nu eigenlijk bij je op de koffie hoor te zijn. Eh .. tja. Je kaartjes zijn in elk geval erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi, Mooie kaartjes heb je gemaakt. Ik vind de bovenste het mooiste. Het doosje is een lucifersdoosje. Ik beplak die met kraftpapier. groetjes Mariëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaartjes zijn dit Wilma en ook leuk op de foto gezet. Proficiat met je dochter!

    BeantwoordenVerwijderen