donderdag 13 december 2012

Drie bomen





Gister zag ik me daar een leuk idee op Stamp TV.
Ik heb em direct nagemaakt.
Eerst een achtergrond gestempeld van mijn grote Papermania Kerststempel ; dan de drie boompjes met Versamark, bestrooien met Embossing poeder Clear, Heattool er op, je ziet dan nog niks....
Maar dan met 2 kleuren bruin met de distress-tool er over vegen en je ziet de afdruk omhoog komen.
Labeltje er onder, bruin accent  met de snowflake embossing folder van Sissix;
Ik ben hier gewoon weg van!
Maar, het zal ook weer niet, zie ik later dat ik de achtergrond op de kop heb.
Dus deze ligt nu op mijn werk, in de kast waar voor het goede doel dingen verkocht worden.
Maar ik ga er zeker nog meer maken.

Later meer, ik ben volop bezig voor kerst.

2 opmerkingen:

  1. Hij is supermooi Wilma! en dat de achtergrond op de kop zit had ik niet eens gezien tis dat je het zei.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben het met Sientje eens, ik zag het ook niet van die achtergrond, het geeft een leuk effect op die manier. Mooie kaart !

    BeantwoordenVerwijderen