maandag 17 december 2012

Kerst

 Een idee uit een hobbyblad, de boompjes zijn gestanst, en daarna ge-embossed. Geborduurd met wat kraaltjes als ballen. ik vind de reep met de snowflakes ook altijd mooi .
Het dessinpapier is van een blokje van de Action, van jaren terug, toen ik nog nooit van scrappen had gehoord. ( Ik heb er toen menukaartjes mee gemaakt voor kerst) Het sterretje in top, kocht ik laatst in Oostenrijk, in een soort papierwinkel. Helaas was er daar op scrapgebied niks te koop verder, ik had het leuk gevonden om eens te kijken naar verschillen of overeenkomsten.
 De boompjes en het envelopje zijn verhoogd opgeplakt.
Een paar variaties op het zelfde thema; een tip van een knutselvriendin, waar ik heel blij mee was.
De frames zijn uitgestanst met Dies, de houten figuurtjes zijn bewerkt met stickles, of naturel gelaten.
De kleuren komen wat flets over, in werkelijkheid is het 1 al glans.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen