zondag 23 december 2012

Kerst

Gister naar een Make&Take geweest in Heino, bij Love Scrapping & More. Dat kwam heel plotseling op, en daar heb ik dit leuke huisje gemaakt. Er zit zo'n fout kaarsje in.




En voor de buurmeisjes nog snel een kerstkaartje gemaakt; ik kwam er achter dat ik voor hen nog geen kaartje had. De stempel en de stans zijn van Boekenvoordeel daar heb ik het idee ook vandaan voor de kaart. Het achtergrond papier is van de Action. Ik had geen tijd en zin om de afbeelding te matten dus donkerder gesponst. De stickles zijn van Kruidvat; dus al met al een "budget"kaart, maar ik vind het wel een sport om dan toch iets leuks te maken. Ik vind het labeltje ook wel grappig ; dat is van Kesi'Art.

1 opmerking:

  1. Leuk zo'n huisje met fout kaarsje en je kaartje ziet er ook top uit. O eh als je weer naar Heino gaat wel ff zeggen hoor! Dan lift ik mee wil daar graag nog weer een keer naar toe om ook van die mooie kesi'art stansen te kopen.

    BeantwoordenVerwijderen