zondag 16 december 2012

Lekker Warm


Gezien bij een tuincentrum; een lekker warm hoesje voor een bloempot.
Daar zat er een bodem in, maar dat vind ik wat instabieler.
 Gister snel even een lapje nepbont gehaald , naadje erin ( de achterkant is voor de voorbijgangers)
Hoesje eroverheen trekken, randje omkrullen, klaar.
De rieten kransen maar met het lijmpistool vastgezet nu, omdat ik er nog 2 kransjes opgelegd heb, met een kerstbal. Iets veiliger met 2 nieuwsgierige poezen, die natuurlijk wel naar buiten moeten blijven kijken ( je mocht eens iets missen.....)
Ik zag het met nog dikker bont, maar daar kon ik niet in slagen qua kleur met mijn bloempotten.
De ene foto is met flits, de ander zonder.
En zo komt het huis langzaam maar zeker in kerstsfeer...

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen