donderdag 24 januari 2013

Kleuren


Gister voor het eerst met alcoholmarkers zitten kleuren.
Dat viel nog niet mee. Binnen de lijntjes blijven ook niet . Schaduw aanbrengen vind ik nog erg moeilijk. Ik kreeg de tip van Sientje om schaduw te zetten met potlood.
Eenmaal thuis heb ik er toch maar kaarten van gemaakt. En kwam ik er achter dat bij het Snoesje mijn button met "het is een jongen"   er weer af kon; omdat ik ineens zag dat er een roezel aan het truitje zit dus is het een meisje . Ik merkte dat op toen ik de slofjes aanzette met Glossy Accents. Gauw een nieuwe gemaakt met "een Meisje" erop. De volgende keer gebruik ik lichtere kleuren met meer contrast.

Het dessinpapier is van Stampin' Up. De vierkante  doily heb ik op de Knotsgekke  Kaartendagen gekocht; ik weet niet meer van welk merk.
Wat mij ook steeds opvalt is dat mijn nestels nooit helemaal glad zijn na het aanknijpen met de de Crop-a-Dile, wie daar een tip voor heeft mag het zeggen. Ik heb wel de juiste instellingen gebruikt. het is net of ie te hard knijpt...

6 opmerkingen:

  1. Zo zijn ze dan toch erg mooi geworden. helemaal top hoe je die bergkristalletjes ;p hebt "gestrooid" rondom je bloemenkarretje.

    Ik heb dat probleem met die nestels ook ondanks dat ik een andere tool gebruik. Zal wel aan de nestels liggen. denk ik dan maar.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja; die rhinestones :) doen het toch maar goed altijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zien er toch wel leuk uit ondanks je eerste pogingen :) Succes ermee !
    gr.
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank je wel voor je leuke reactie op mijn blog en het volger worden. Wat een mooi kaartje is dat bloemenkarretje en ook je andere kaartje mag er zijn, hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat hoor ik natuurlijk graag, maar ik ben nog echt een beginneling hoor!

      Verwijderen
  5. Ik vind de bovenste heel erg mooi Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen