dinsdag 29 januari 2013

Markers

Voor mijn oom in een verzorgingshuis even snel een kaart gemaakt, al te uitbundig past niet bij hem.
Natuurlijk mijn nieuwe alcoholmarkers gebruikt, en deze keer ging het al makkelijker. Het bloemetje links van de zonnebloem aangezet met Glossy Accents en ik zie hier dat het een druiper werd, maar toen ik hem snel weer plat liet opdrogen trok dat gelukkig weer bij tot mooi rond.
De tekststempel is van MD, de embossingachtergrond van Sizzix. Ik blijf die dots mooi vinden.
Ik vond het leuk om als extra accentje de randjes te distressen in de kleuren van lucht en aarde. 

4 opmerkingen:

  1. Leuk idee om die embossing achtergrond aan te tippen met kleur !
    gr.
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooi kaartje Wilma, mooi gekleurd ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Wilma ik ben via via op je blog terechtgekomen, leuke kaartjes maak je!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen