maandag 7 januari 2013

Vogelhuisje


Ik wilde een cadeautje weggeven ; ik trakteer iemand op een workshopje. Zij wilde graag een keer iets doen op het gebied van mijn nieuwe hobby... Dus de link naar de workshops geprint, uitgestanst met een Die, "oud " gemaakt met Distress Vintage Photo Inkt, en een vogelhuisje geknutseld uit een paperblok van Marianne Design (Nostalgia). Het  Vogeltje erop is ook van MD.
Het patroon van het huisje vond ik op internet, en dan moest je zelf met Dies nog een dak en een bodem maken.
Ik kreeg van deze buurvrouw laatst een paar appelflappen, toen ze een pak bloem van me leende, en had het bordje waar die op lagen feestelijk ingepakt , en daar dat huisje opgezet . Tot op de laatste seconde had ze niet in de gaten dat het haar eigen bord was, en dat het cadeau dus eigenlijk  het huisje met inhoud was.
Komisch.....

2 opmerkingen:

  1. Haha dat van dat bord brengt me op een idee;p Het huisje is trouwens super leuk geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Orgineel cadeau is het geworden. Mooi huisje heb je van het papier gemaakt! groetjes Mariëtte

    BeantwoordenVerwijderen