woensdag 13 februari 2013

Valentijn 2

Helaas kon ik deze helemaal niet met daglicht fotograferen want de ontvanger, namelijk mijn man, kwam thuis toen de 'stickles" in het bloemhart nog aan het drogen waren.
Deze kaart vindt hij morgen bij zijn lunchtrommel, binnenin nog een prachtige tekst gestempeld, maar die houd ik lekker privé .
Idee was van StampTV , de stempel heb ik geleend, en de embossingfolder met hartjes komt van Boekenvoordeel.
De bloemen en het tekstje zijn eerst met wit ge-embossed en daarna ingekleurd met mijn Promarkers

Foto 2 inmiddels is overdag genomen want Meneer Valentijn heeft de kaart van schrik thuis laten staan. 
 



4 opmerkingen:

  1. Die man van je boft maar. Heel mooie kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw Wilma hij is echt supermooi geworden! En dan meen ik echt oprecht. Deze ga ik zeker liften!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een verschil in kleur.
    Daglicht geeft toch wel mijn voorkeur hoor.
    Schitterend gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. eze kaart geeft je een goed gevoel. Mooi dat rood met kraft.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen