zaterdag 2 februari 2013

Weggevertjes



Gisteravond even lekker aan de slag. Een paar collega's die hun 12,5 jarig werkverband vieren volgende week. Ik had dit doosje al een tijdje in de planning.
Wat het lastig maakte was dat ik een scor-board heb met inches en het patroon is in centimeters.
Het moet bij mij altijd snel , dus dat gepruts om het dan goed te krijgen werkt me dan al weer op de zenuwen. Gelukkig wist ik mezelf weer in een staat van ZEN te krijgen door mooie muziek op de computer te luisteren....

Het is gelukt, ieder doosje bevat 2 waxinelichtjes. Het papier komt uit een blokje van The Scrap Cake (My Private Happiness) Het stempeltje is van Kitty Franken.

En van de week bezig geweest met een kraft kaart, echter het karton was te dun, dus ik heb het verhoogd opgeplakt op een witte kaart. De ondergrond is een "grid"stempel en verder zit er papertape op van.Green Gate.
De roosjes had ik nog en deze stempel is ook via Kitty Franken aangeschaft. Gestempeld met chalkinkt (VersaMagic)en met een gelpen nog streepjes voor de finishing touch.

6 opmerkingen:

  1. Ziet er weer super uit maar dat had ik je net al gezegd want live zijn ze ook erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie doosjes Wilma, erg leuk gemaakt! Prachtig kaartje ook, die grid stempel is super!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooi de doosjes,het is toch gelukt....leuk kaartje ook...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi doosje hoor! Met dank aan de muziek :)
    En die kraft kaart vind ik prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk gemaakt Wilma ! Mooie presentjes. Iets zelfgemaakt wordt altijd gewaardeerd.
    gr.
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. 't Ziet er allemaal weer goed uit.
    Met je kadootjes zal je vast ook wel scoren. Zoiets is altijd welkom.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen