woensdag 27 maart 2013

happy birthday 2 you

Hoera; morgen is sientje jarig, en gister hebben Alida en ik gezellig stiekem voor haar zitten knutselen.
Omdat zij zelf zulke mooie kaarten maakt en ons altijd weer helpt en inspireert, moest er natuurlijk wat speciaals komen.  Ik heb een kaart gemaakt die ik al heel lang wilden liften , van Anneke

 

De jarige zat behoorlijk te hinten dat ze 36 werd, dus dat heb ik braaf verwerkt op de kaart.
Met een stansje van Crealies de letters en cijfers uitgestanst. De flowerpot stempel is van Art Impressions, de bloemetjes zijn van lint. Voor de ondergrond een grid stamp afgedrukt in Gesso, en Glimmerglam in zeegroen er op gesmeerd en daarna nog een paar swirl stempels. Ik moet eerlijk zeggen dat alleen het lint een idee van mij was. ;)

ALida heeft een idee uit het blad Cards & Scrap gelift en er onderstaande kaart meegemaakt, die mocht ik hier ook even plaatsen.




6 opmerkingen:

  1. Ik vind alle twee de kaartjes wel leuk. Van die tweede zijn de kleurtjes goed op elkaar afgestemd. En die van jou is heel grappig met die bloempotjes
    gr.
    Karin.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En ik? Ik was blij verrast! Dank jullie wel dat jullie dit zo heel speciaal voor mij hebben gefreubeld. Ze staan alvast te pronken in mijn kaartenhouder zodat ik me morgenochtend ook lekker jarig voel wanneer ik mijn woonkamer binnenstap. Alleen jammer dat je Jubal hebt afgebeld was wel heel speciaal wakker worden geweest ;p

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha dat bandje was ook wel erg leuk. Ben nu in elk geval goed wakker ;p

      Verwijderen
  3. Nou, zo te zien was ze erg blij hiermee, kan ook niet anders met zulke mooie kaarten!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuke kaartjes heb je gemaakt en wat grappig met een naamgenootje van mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha, wat is je kaartje leuk geworden! Bedankt voor de link ook!

    BeantwoordenVerwijderen