woensdag 20 maart 2013

Inchies met Jip & Janneke



Alhoewel ik de grootste "lifster" ben in kaartenland, heb ik dit toch helemaal zelf bedacht.
Kleine stempeltjes van Jip en Janneke , van de HEMA.
Ik wilde al een tijdje wat maken met Inchies. Voor de school van mijn oudste dochter een paar kaarten gemaakt, zij hebben binnenkort een paasmarkt. Ook gaan we morgen wasknijpers pimpen met de kinderen, voor die markt, en ik leg er een paar kaartjes bij.
Miep Kniep heeft echter vouwblaadjes gebruikt als kleuraccent i.p.v. (duur) cardstock.....
Plakparel in dezelfde kleuren erbij, simpel maar ik vind ze zelf erg leuk geworden.
Dat ga ik nog eens doen , maar dan wel met cardstock. Maar dan moet ik eerst die kleinste pons hebben, die heb ik vanmorgen kunnen lenen.
De buitenkant van de Inchies zijn 1,5 ". 1 van de 5 heb ik verhoogd opgeplakt, als extra accentje.

5 opmerkingen:

  1. Helemaal LEUK zijn je kaartjes! Mooie strakke, vrolijke kaartjes, gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn in het echie nog mooier.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt leuk die kaartjes ! Prachtig !
    gr.
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo'n inchie pons is lekker handig natuurlijk :)
    Heel erg mooi, mooie stempeltjes ook! En super zo met al die kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk kaartje ,met vrolijke kleurtjes.....en zo klaar.....
    Dat is ook wel eens lekker.....

    BeantwoordenVerwijderen