donderdag 7 maart 2013

Vellum







Een aankoop die al een tijd lag te wachten; kaarten met opdruk , de zwarte zelfs met een fluweellaag.
Zelf kon ik niks bedenken maar Sientje wist raad. Met de zwarte wil ik meedoen aan de Lift Challenge; liftchallenge.-39-iets-anders.
Zelf had ze de witte al eens gemaakt , en gisteren zijn Alida en ik ook bezig geweest om de zwarte kaarten van vlinders te voorzien. (Deze witte kaart is van mij trouwens, die van Sientje was een vierkante)
De vlinders zijn gestempeld op Vellum , met Versamark Watermark inkt en daarna ge-embossed met diverse soorten poeder; White van Artemio, of  Frosted Chrystal van Ranger. De vlinders zijn van een Sizzix/Hero Arts stamp&die-cut.
Alida  had nog een mooie gemaakt door met rood te kleuren op de vellum en die op een zwarte kaart te plakken en door nog wat rhinestones toe te voegen .
Dat wil ik ook nog proberen maar op deze witte kaart zaten geen plekjes om de rhinestones op te plakken.
Zelf denk ik dat deze kaarten wel geschikt zijn om medeleven te betuigen, maar ik heb er nog geen teksten in gestempeld.
De kaarten met vlinders zijn verhoogd opgeplakt op een witte basiskaart.
Leuk om te zien dat iemand anders dan toch een idee heeft voor wat ik al als miskoop had afgeschreven....

7 opmerkingen:

  1. Dat is leuk gemaakt Wilma. Zo zie je wie wat bewaart heeft wat :)
    Ik heb ook nog papier liggen van mijn eerste aankoop een paar jaar geleden dat ik denk wat moet ik ermee. Misschien kom ik ook nog wel eens op een idee :)
    gr.
    Karin.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Héél mooi!! Vooral de witte kaart!! Fijn dat je dan iemand hebt om je op weg te helpen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Wilma,
    Ik heb je net een Award gezonden. Hoop dat je het leuk vind.
    gr.
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Klinkt leuk maar wat is dat en ik zie niks?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, zie ik toch net dat je hiermee ook meedoet aan de Liftchallenge! Leuk en bedankt, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaarten Wilma, de zwart witte vind ik ook super! bedankt voor het meedoen met de liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi gedaan! leuk toch om elkaar inspiratie te geven! Dank je voor het meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen