maandag 18 maart 2013

Verjaardagen , het vervolg

Vrijdag 3 taarten gebakken; 2 voor 50-jarigen en 1 voor mezelf.
Deze is geen top-prestatie, ik kreeg de witte rand niet helemaal mooi in het verkeersbord maar ik hoop dat de jarige Sara wel van de taart zelf heeft genoten.
Er zat een lekker bokkepootjesvulling in, en een koffie-botercrème .
Ik heb dus voor onszelf er voor Pasen ook alvast 1 mee gevuld en een klein stukje geproefd, je moet toch weten wat je weggeeft....


Hieronder de Vintage kaart die ik voor mijn schoonzus heb gemaakt; zij wordt vrijdag 50.
Ook hier weer een doily in de kleur van de basiskaart

 
Ik vond laatst in Utrecht in een fourniturenwinkel maat-band, en heb een stukje maat 50 meegenomen, om weer als detail te kunnen gebruiken

En als laatste een tag die je zijwaarts onder de "foto" kunt steken en waar nonchalant de datum van het "heugelijke feit "op aan is gekruist.


6 opmerkingen:

  1. Die taarten lijken me erg lekker. Leuk dat band met het getal 50. Je kaartje is mooi geworden, met mooie details. groetjes Mariëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is weer mooi! Zit alleen te wachten tot er een kaart met 36 voorbij komt (hint hint) maar een taart met 36 is ook leuk hoor en ook nog is lekker ;p

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart en de taart lijkt me ook lekker :)
    gr.
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. lekkere taart en wat een leuke vintage kaart heb je gemaakt, heel stijlvol.
    PS: op het blog van ScrapPlezier (zie mijn blog) staat er elke maand een kaartenchallenge op adhv een sketch, met een leuk prijsje), dus als je zin hebt, doe lekker mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die taart 'klinkt' heel lekker, om te beginnen! En je kaartje is prachtig. Heel veel mooie details! Leuke stijl!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De taart klinkt als erg lekker! En wat een mooie vintagekaart, met dat leuke detail van de tag en het lusje!

    BeantwoordenVerwijderen