maandag 11 maart 2013

Verjaardagen

Voor morgen 2 verjaardagskaarten op de bus gedaan, een vriendin die 50 wordt, en een vriend die van zijn AOW mag gaan genieten.

Voor de Sara heb ik een vintage kaart gemaakt, beetje nagedaan uit een blad. Voor het kleinste vierkant heb ik zelf swirls gestempeld op kraft papier. Verder de nodige knoopjes, kantjes, roosjes ,een ticket en lint er op verwerkt.

Verder heb ik een hele mooie envelop gemaakt , maar daar kan ik niks over zeggen omdat de dame in kwestie hier ook kijkt en dat moet nog een beetje een verrassing blijven.

 Rozet van Tim Holtz; papieren centimeter van Ikea...
 Stukje borduurlinnen, muziekpapier gestempeld en oud gemaakt. Papier-doily in lichtblauw met gestanste tulpjes (Cheery Lynn)


En voor de heer een kaart met ballonnen , papierblok is van de Action meen ik, touwtjes er aan en een paar nestels in kleur. Zie ik op de onderste foto nog wat glitterlijm , op de kaart nauwelijks te zien. (denk ik, hoop ik, want de envelop is al weg...)
 Nog een stukje van de centimeter over..




6 opmerkingen:

  1. Mooie kaartjes, vooral de eerste kaart. Leuk om als detail die centimeter te gebruiken. Groetjes mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voor een vriendin doe ik dit graag, maar ik heb al wel ontdekt dat ik meer van de "snelle " kaarten ben meestal :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi en zeker die vintage kaar !
    gr.
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die envelop ja haha heb hem gezien en is om te gieren. ben benieuwd hoe de reactie zal zijn. Je ballon kaartje is ook erg leuk geworden lekker vrolijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De kaart ziet er schitterend uit, ik ben benieuwd naar het "echie".
    En de envelop intrigeert mij natuurlijk ook, maar ik zal toch nog een weekje moeten wachten.
    Bedankt voor het hier plaatsen, Wilma!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi is je vintagekaart geworden, maar je ballonnenkaart mag er ook zijn, hoor! Leuk de centimeter erop.

    BeantwoordenVerwijderen