zondag 3 maart 2013

Zomaar




Even een projectje tussendoor het verjaardagskaarten maken. Ik zag op het blog van jennifer mcguire deze techniek; Ghost Stamping op Kraft.
Ik zie wel dat zij een beter dekkende witte inkt heeft dan ik, ik gebruikte zo'n druppelvorm Chalk Inkt van Versamagic
Ook gebruikte zij een veel grotere tekststempel, maar ik vind het resultaat toch niet onaardig.

Gebruikte materialen; Inkt van Versamagic, Boekenvoordeel, en  Memento.
Stempels van Stamp-It (Australia) ; de Double Sprigs  met gekregen (glas)parels voor de tweede kaart.
De rode glasparel heb ik gekleurd met een Promarker; die was doorzichtig namelijk.
En de bovenste is een stempel  die ik kocht op de Dolle dagen in Zwolle , ik weet niet meer van welk merk.
De kleine spetters, en de tekst op de kaarten zijn van Eline Pellinckhof.

En; doe eens gek; ik ga voor het eerst mee doen aan een challenge ; die van CASology / circle

8 opmerkingen:

  1. Wauw Wilma, deze zijn prachtig! Dat de witte inkt niet goed lijkt te dekken komt denk ik door de cardstock die je gebruikt ( die van Het kleine Pakhuis toch) die zuigt de inkt meer op dan Bassil cardstock, daar ligt de inkt als het ware op het papier waardoor het beter lijkt te dekken.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zal nog een andere cardstock gebruiken ; ik dacht zelf ook al zoiets.

      Verwijderen
  2. WOW, ik vind ze helemaal geweldig, wat een mooie strakke kaartjes! Erg leuk met de cirkels en de tekst daarbij.
    Je zou ook eens correspondentiekaartjes kunnen proberen om mee te werken, dat gaat ook prima. Mooi glad.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Correspondentiekaartjes gebruik ik inderdaad vaak om gewoon op te stempelen Marjan. Ik vond hier echter de combi kraft en witte achtergrond zo mooi.
      Het zal ook wel met de soort kraftpapier te maken hebben,m wat Sientje suggereerde.

      Ik blijf proberen!

      Verwijderen
  3. This is such a fun and creative card! Thanks for joining us this week at CASology!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. These are really clever! I love the 'unrestrained' feeling this gives, by stamping over the edges of the circle! Thanks so much for playing along with us at CASology this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful ghost stamping, a great technique. Thank you so much for sharing with us this week at CASology!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind het prachtig, eenvoudig maar heel mooie kaart Wilma.
    Het lijkt me een leuke techniek maar wel veel oefenen tot er een leuk resultaat is denk ik.
    gr.
    Karin.

    BeantwoordenVerwijderen