dinsdag 23 april 2013

40





Vandaag de verjaardag gevierd van knutselvriendin Alida.
Ik had een tijd geleden een mooi papierblokje van haar gekregen en die mocht ik niet betalen ; op voorwaarde dat ik voor haar er een mooie kaart mee zou maken. Op slinkse wijze heb ik haar een foto ontfutseld en die heb ik verwerkt op de kaart. 1 van de cadeautjes was een een zakje met hartjes  met "made with love" zoals op de onderste foto .
De kaart werd gewaardeerd, maar 1 ding weet ik wel; ik doe nooit meer persoonlijk mijn kaart in de bus daar.

4 opmerkingen:

  1. Wat leuk! Hier zal ze blij mee zijn, een heel origineel kaartje hoor! Leuk, die steekjes rond de foto en het kleine bedeltje er nog bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk om het paier te gebruiken die ze je had gegeven. Prachtig kaartje heb je ermee gemaakt. Groetjes mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk idee om zo een blok papier te geven en vragen om een kaart :) En je kaartje is heel mooi !
    gr.
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja was je toch bijna je vinger kwijt. Maar de kaart is top helemaal in het echie.

    BeantwoordenVerwijderen