zondag 28 april 2013

Bomen (2)

 Nog maar een keer de bomen want de serie van een paar dagen terug heb ik verkocht! Nu met een andere tekst. En een ander lintje en de rhinestones heb ik met een marker zwart gekleurd.
Nog een keer de breedste stempel en nu met Distress inkt gekleurd, en daarna in drieën gesneden en met zwart gemat.
Daardoor werd de afbeelding te breed voor op mijn normale kaarten dus ik heb een stuk cardstock gebruikt om er een langwerpige kaart van te maken. Met een paar scor-lines en de kaart toen verhoogd opgeplakt op nog een stuk cardstock, passend in de langwerpige enveloppen die ik nog had liggen.

5 opmerkingen:

  1. het gaat je steeds makkelijker af zo te zien. ook deze zijn prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Verkocht...leuk!
    Weer heel mooie bomenkaarten. Deze met de 3 paneeltjes vind ik ook super!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaarten Wilma,
    Ik heb de bomen ook,vond ze ook geschikt voor condoleances......

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zijn dit prachtige kaarten Wilma.
    'k Vind ze super gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen