donderdag 25 april 2013

Bomen




Met de stempels van Stampin' Up "Lovely as a tree " een aantal sterkte- en rouwkaarten gemaakt.
De bovenste en onderste zijn  met een viertal kleuren gesponst en gemat in bijpassende kleuren.
De middelste 2 zijn in 1 kleur gehouden en alleen de middelste boom is gestempeld met inkt, daarna is de stempel droog afgestempeld aan weerszijden. Bij de bovenste kaart is dat ook gedaan, daar heb ik de zijkanten  gestempeld zonder opnieuw te inkten.
Ik vind zelf het effect met het organza lint erbij erg mooi, en rustig.
Wat zeggen jullie er van?

3 opmerkingen:

  1. Zie ik daar nu een inspiratievogel in een van die bomen zitten? Ik zal wat broodkruimels strooien in mijn tuin dan komt ie vast deze kant wel op.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ge-wel-dig gedaan, heel mooie stijlvolle kaartjes met prachtig spons- en stempelwerk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaarten, heel stijlvol en rustig gehouden, precies wat je wenst voor zo'n gelegenheid.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen