zaterdag 27 april 2013

Kroningsdag

Het leek ons leuk om Kroningsdag samen met een paar vrienden te vieren.
Oranjesoezen gehaald en vast in de diepvries gezet , tot dinsdag. Vervolgens bedacht ik dat het origineel zou zijn  om ze door middel van een kaartje uit te nodigen, dus ik heb gisteravond dit in elkaar geflanst.
Ik heb kleine stempeltjes van Artemio, en ik dacht dat het wel uit de losse hand kon. Dat viel dus nog tegen waardoor ik het woord soes niet meer kwijt kon ( en het staat een beetje schots en scheef) ......
Daarom de soes maar op de kroon gestempeld, maar die had dan dus eigenlijk aan de rechterkant gemoeten en de tekst links. Alles zat al vastgeplakt en de tijd was op, dus het maar zo gelaten.
Gelukkig keek de ontvangster niet zo krek.
Ik wil hiermee ook meedoen aan de challenge van  Crazy for CAS

6 opmerkingen:

  1. Hij is leuk en kan ook nog meedoen met de uitdaging van Crazy for CAS.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo is het ook een erg leuke en feestelijke kaart! Ja, dat stempelen soms...ik ken het!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke uitnodiging zo, leuk gedaan. Gezellig dat je meespeelt bij Crazy For CAS.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk kaartje! Het wordt voor mij echt steeds moeilijker om wat origineels te bedenken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk dat je met deze gave kaart meedoet bij CFC! Lekkere vrolijke kaart hoor!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Grappig kaartje hoor bedankt voor je deelname aan crazy for CAS.

    BeantwoordenVerwijderen