dinsdag 9 april 2013

Verhuisd

Fijn voor de buren verderop , maar spijtig voor ons, ze gaan verhuizen. Ik heb de buurvrouw even weten te ontfutselen dat de kleuren grijsgroen worden. Toevallig (ahum) had ik bij de bouwmarkt wat verfkleurkaartjes gehaald (thank you Gamma) en die kon ik dus mooi gebruiken.
 De techniek heb ik geleerd van Sientje , erg leuk om te doen.
 Hier zie je het kleurverloop van licht naar donker. Het is meer groen/turquoise dan grijs groen maar ik weet wel dat de buurvrouw (aanstaande ex-buurvrouw  moet ik zeggen ) van strak houdt, dus ik denk dat de kaart wel in de smaak valt. Nog wat spetters met  blauwe glimmermist en een paar rhinestones  toegevoegd.
En een toepasselijke stempel op de envelop.

6 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart! Heel erg mooi dat grijsgroene met wit samen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldig kaartje. Prachtig, mooi die letters die van kleur verlopen.groetjes Mariëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk gedaan,ook met de kleurtjes.....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk idee en een mooie en strakke kaart, met dat kleurverloop achter de letters!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk gedaan Wilma, goed idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk gemaakt Wilma. Een echt moderne kaart.
    gr.
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen