donderdag 18 april 2013

Voorjaarsdoosje

Op het blog van Sientje zag ik een erg leuk doosje. Dat vind ik nou ook leuk om te doen dus gauw de link opgezocht.
Het betreft een patroon en uitdaging van  Erna
Dit is mijn uitwerking. Nu het weer opknapt krijg ik het voorjaar in de bol.
 Dus een paar lieveheersbeestjes (Hema) toegevoegd aan diverse soorten Papertape. Het doosje is gevouwen van een Kraft vel wat ik in de stad kocht. Het label is van Sissix volgens mij (Framelits &Dies) , maar dat weet ik niet zeker , ik kon het blister ook niet vinden op de hobbykamer die ik nodig op moet ruimen..... Een paar kleuraccentjes met Pro-markers.
Het touwtje heb ik door een paar zilverkleurige eyelets geregen.
Dit doosje ga ik vast vaker maken.
Wat snoepjes er in en  "enjoy each moment "

6 opmerkingen:

  1. Heel mooi doosje! Prachtige kleur kraft en de rode accenten erbij vind ik super geslaagd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is echt super geworden Wilma! Ik ga hem ook zeker vaker maken want hij is leuk voor zo veel dingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk blog heb je Wilma! Inderdaad diverse stijlen maar dat maakt het voor het oog ook wel weer leuk! Dit doosje is een knaller, echt super leuk. Ook met de tape geeft het een leuk effect. Mooie combi met kraft.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk gemaakt Wilma ! simpel patroontje zo te zien met een leuk effect.
    gr.
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, deze is ook al zo mooi geworden!! Wat leuk dat je mee doet met mijn uitdaging!! Lieve groetjes, Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Vind het een erg mooi geheel geworden, die kleurtjes doen het ook erg goed samen. Leuke details, dat lieveheersbeestje en de kralen.

    BeantwoordenVerwijderen