woensdag 29 mei 2013

Holiday

 Snel even een kaartje gemaakt voor iemand die mij een groot plezier heeft gedaan met een paar mooie boeken voor de vakantie. Zelf gaat ze ook binnenkort; dus het thema voor het bedank-kaartje was gauw gevonden. Het stempeltje is van Kars. Tuurlijk is het rode steentje op de koffer verschoven, maar gelukkig kon ik dat nog op tijd herstellen.
De Margrietjes geven mij al een vakantie gevoel...
Het papier van de groene banner komt uit een blokje van de Action ; de pijl is met papertape gemaakt. De vierkante doily(stans) kocht ik op de kaartendagen .

4 opmerkingen:

  1. Knap om dat "snel" te doen, dat vind ik altijd lastig. Maar erg leuk resultaat, deze bedank kaart! Gaaf dat pijltje en koffertje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk gemaakt Wilma. Een vrolijk vakantiekaartje :)
    gr.
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een vrolijk kaartjes. Apart papier met die koffers. groetjes Mariëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk vakantiekaartje, Wilma!

    BeantwoordenVerwijderen