woensdag 27 november 2013

Dagboekje

 Gisteren maar vast een cadeautje uit het kraampakket gegeven aan mijn dochter... Ik kwam op 11  cadeaus inmiddels. Dus daar kon er wel alvast eentje van af ..
En hierin kan ze wat korte notities maken zoals; wie kwamen er; cadeautjes.... Je vergeet soms zo veel , de eerste dagen zijn vaak hectisch.
 Met de crop-a-dile moeiteloos door het boekje heen kunnen ponsen.
 Soort veiligheidsspeldjes van JOY crafts, bewerkt met Glossy Accents
 Mijn laptop vind het leuk om de overzichtsfoto's onderaan te plaatsen...
Hier dus het hele boekje; het is niet heel groot, maar ik heb er toch voor een dikke week tabbladen ingemaakt. Bij Dille & Kamille hadden ze leuke potloden met een dierenfiguurtje er op, dus die had ik er nog bij gegeven.
Het basisboekje kocht ik bij Guida

3 opmerkingen:

  1. Ooooh wat een leuk boekje, Wilma. Daar zal ze veel plezier van hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk idee. Groetjes mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt heel mooi gemaakt Wilma ! Super !
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen