donderdag 28 november 2013

Kerstkaart met glitter

 Dit idee zat het hele jaar al in de planning , maar ik moest er eerst ( gebruikte) wasdroger doekjes voor sparen terwijl ik die normaal niet gebruik.  Het idee zag ik op internet, en komt van Tami.
 Je stempelt de boom af in het midden ( ik gebruikte Crumb Cake van SU) en dan nog 1 keer ernaast zonder opnieuw te inkten. Zo ga je door tot je kaart vol is. Dan een wasdrogerdoekje inspuiten met spuitlijm en op de kaart plakken en  dan pas glitter er op strooien. Afwerken met een lint en scrappersfloss en wat belletjes ( kocht ik bij de Action)
De rest van de glitter terug in het potje. (Voor de poezen er door heen struinen...)

7 opmerkingen:

  1. Goh, wat leuk zeg! Bedankt voor de uitleg erbij. Toch ook maar eens wasdrogerdoekjes aan gaan schaffen dan. Alvast voor volgend jaar dan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi gedaan. Ziet er prachtig uit, Wilma!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig geworden. Groetjes mariëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is een leuke techniek! En een mooi resultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. vooral die glitterpoezen daar hebben we lol om gehad ..... Maar goed het was super leuk om te maken en supergezellig zo met zijn drieen

    BeantwoordenVerwijderen