vrijdag 8 november 2013

Reflectietechniek

 Met wolkenflarden en vogels
Zonder......

Dit soort technieken blijft me trekken en wilde ik nog weer eens proberen. Ik kan even niet terugvinden waar ik dit idee gezien heb; maar het komt van Youtube.....

De sterretjes vind ik zelf wat te grof, ik heb de kaarten 's avonds gemaakt en ik vond ze toen niet dik genoeg, maar nu denk ik; had het maar bij die eerste stipjes gelaten.
Reden genoeg om het nog eens over te doen.

Expres geen tekst er bij; dat kan altijd nog....

6 opmerkingen:

  1. Wow, dat is prachtig Wilma ! Heel leuk gedaan.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooh, ik vind het heel erg mooi geworden, Wilma!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zelf ben ik ook altijd weg van dit soort inkttechnieken, zo leuk om te leren en om te doen. Heel mooi geworden, Wilma! De sterretjes zijn misschien wat groot, maar wel mooi! Maar ik ken dat wel, je blijft er maar mee bezig.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi gedaan, leuk om eens wat nieuws te proberen!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Wilma, was ik nog even...
    Voor de waxinelichtjeshouder hebben we inderdaad het gladde deel van een serveerschaal gebruikt. Rand van de schaal afknippen (is best zwaar werk :o) en dan kun je ongeveer 6 stansjes eruit halen.
    Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. schitterend Wilma, heel erg mooi en knap gemaakt.
    Ik vind trouwens je uiltjeskaarten ook erg grappig en leuk.

    BeantwoordenVerwijderen