vrijdag 3 januari 2014

Luiertasje en luierkrans

Bij Mme Zsa Zsa zag ik een paar jaar terug al dit lollige luiertasje.Van tafelzeil met een stukje biaisband

Pakje lotion- of oliedoekjes er in en een paar luiers.

Sluiting van klittenband

Ik had van een ander cadeau nog luiers over. Ik zat te vlassen op een leuke manier om die dan ook maar erbij te geven.  Een deurkrans leek me wel grappig. Gemaakt van een oasiskrans , eerst omwikkeld met dik garen  en toen de luiers er om geknoopt met diverse lintjes.
 Spuugdoekjes er op gebonden en nog wat luierhemdjes
 En een paar lollige sokjes


3 opmerkingen:

  1. Weer zo'n leuke creatie Wilma ! Prachtig ! Alles goed met de kleine ?
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat gaaf, Wilma. Hele leuke en originele cadeautjes heb je voor ze gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik had het natuurlijk al gezegd maar nog een keertje mag best. LEUK!

    BeantwoordenVerwijderen