donderdag 13 februari 2014

Boekje van de kruidenier

 Maandag heb ik een gezellige kookmeeting en ik wil voor de gastvrouw wat persoonlijks meenemen.
Bij de Hema zag ik deze leuke bruine notitieboekjes.
 2 lagen Stampin  'Up papier en een stempel met een "  Kruidenierstekst" met een knipoog.  (waltzingmousestamps ) op een label 4 Nestabilitie .
En om het af te maken vroeg het boekje om een pareltje en een touwtje en een bedeltje.
Ik ga het boekje verpakken in een papieren boterhamzakje, ook met wat lintjes e.d.
Haast te leuk om weg te geven.
( en ik doe er ook nog een doosje bonbons bij... )

3 opmerkingen:

  1. Hoi Wilma, ziet er weer gezellig uit! Leuk dat je het papier uit je blokje meteen hebt gebruikt. Fijn weekend alvast. Groetjes, Anne-Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuk idee. Ziet er hartstikke gaaf uit, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk gemaakt Wilma !
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen