zondag 23 maart 2014

Kleilabels

We hadden met 4  dames een heel gezellige ochtend, iedereen maakte een  heel bakvel vol met KLEI-LABELS.  Het idee kwam van Mariëtte
Ze had ook nog een heerlijke koek mee; en de klei, èn de uitsteekvormen dus we konden direct aan de slag.

Leuk voor aan een cadeau.
Ik heb er ook een stel vast voor kerst gemaakt.
 Er moet nog een touwtje door
 Kinderkopjes , voor aan een baby cadeautje.
Nodig; Klei ( van de Action, of lichtgewicht klei van een hobbywinkel)
Deegroller
bakpapier zodat het niet kleeft.
Uitsteekvormpjes ( ster, hart; rondje, hartje etc.)
Stempels met grote of juist fijne afdruk. om geheel of juist maar half op het label te drukken.

Laat ze goed drogen en je  hebt een voorraad labels.
Ik heb ze ook gezien , met een zwarte stempelafdruk.

Dit was een fijne morgen!

3 opmerkingen:

  1. Ziet er leuk uit, Wilma.
    En wat zal dat gezellig staan aan een klein cadeautje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het was zekers gezellig! Jammer dat ik eerder weg moest.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb erg genoten. Vandaag ga ik er touwtjes door maken. Zo heb ik ze weer mooi klaar liggen. Groetjes mariëtte

    BeantwoordenVerwijderen