donderdag 17 juli 2014

Embossing en nog wat meer...


Al enige tijd deed ik met een oude pantie vol talkpoeder dezelfde handelingen die nodig zijn voor onberispelijk embossen die men in de filmpjes met een DUUR zakje laat zien (vind ik) ..
Nu was ik al langer van plan nog een keer een wat mooier zakje  (na) te maken en ik vond tijdens het opruimen een oude armkous  van elastisch materiaal.

Even zitten naaien met leuk jeans garen en voor al mijn knutsel-vriendinnen een zakje gemaakt, en natuurlijk 1 voor mezelf . ( Waar dan weer lekker talkpoeder van de body-shop inzit , maar dat heb ik de anderen niet aan de neus gehangen hahaha)



Dat was klaar en nu was 1 van de ontvangers ook nog jarig dus ik heb haar zakje leuk verpakt.


En verder afgevuld met van allerlei voor de herstartende knutselaarster ; wat labeltjes in een vellumzakje; vogeltjes; uitgestanste vormen, een paar tags, zelfklevende postzegels  etc.

 En, rolladetouw in 4 kleuren op een garenkaartje .

En als laatste dan ook nog een verjaardagskaart voor haar, met daarop speels de bijtjes verwerkt , die wij een keer van haar en haar man kregen , he ze zaten destijds aan een kaarsje geknoopt en ik heb ze altijd bewaard, voor een gelegenheid



7 opmerkingen:

  1. Wat een lief cadeautje zo, Wilma. Erg leuk gedaan!
    En wat een super schattig kaartje. Mooi geworden, joh!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hmmm talkpoeder van de body shop?! En in de mijne dan? Haha maakt niet uit hij werkt en daar gaat het om toch?! Leuk zakkie heb je trouwens gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke en handige (!) zakjes. En een pakje met heerlijke verwennerij, mooie kaart ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat slim je zakjes met talkpoeder! Leuk cadeautje voor je vriendinnen!
    Je vroeg op mijn blog naar de tictac bolletjes, dat zijn gewoon tictacdoosjes van de Action hoor, er zitten twee doosjes in het zakje.
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ja, dat werkt natuurlijk ook perfect is kost veel minder. het is dat ik al zo'n kussentje heb, anders volgde ik je voorbeeld. Wat heb je verder een fantastisch pakket voor de jarige gemaakt, Wilma!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk al die knutselwerkjes ! Prachtig gemaakt !
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk cadeautje heb je ervan gemaakt!
    Groetjes Anne

    BeantwoordenVerwijderen