woensdag 3 september 2014

Thee

Wie jarig is trakteert....
Op mijn verjaardag is ook de eerste yogales morgen. Omdat er een paar vrouwen zijn die niet alles kunnen eten, valt wat lekkers voor bij het kopje thee na afloop af.
hmmmm THEE !!!
Idee!!!
Ik maakte een hele serie theezakjes-houders.
Met een mooie stempelset van Stampin 'Up, craftpapier, een lint en mijn Su pons ( tag topper punch) flanste ik dit gisteren in elkaar.  De tekst is gestempeld met Crisp Cantaloupe en de ondergrond met Baked Brown Sugar



                                                    Het zakje thee zette ik vast met 2 gluedotjes


5 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd en dit is een super leuk idee!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ontzettend leuk gedaan, Wilma.
    Alvast mijn felicitaties voor je verjaardag en een heel fijne dag gewenst morgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ben jij morgen jarig ? Van harte proficiat !
    Wat een leuk idee met die theezakjes.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van harte proficiat en wat een leuke/mooie traktatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke zakjes zijn het geworden,vonden ze wel leuk denk ik?
    Groetjes Anne

    BeantwoordenVerwijderen