maandag 13 oktober 2014

Jarigen

Binnenkort 2 jarigen in de kennissenkring met een bijzondere verjaardag.
De inspiratie vond ik bij Anneke, Ik wilde eerst  haar kaart ( van meer dan een jaar terug )  klakkeloos namaken maar er rolde toch wat anders uit.

 Cijfers van vilt
 Grote doily met Versamark  gestempeld en toen ge-embosst met White Pearl poeder .
De label gemaakt met SU Sticky powder en SUGlitter
De bloemenstansen zijn van Memorybox , en stanste ik uit papier wat ik eerst kleurde met Tumbled Glass en Seedless Preserves Distress inkt ( Tim Holtz).

6 opmerkingen:

  1. Hoi Wilma, dat zijn weer prachtige kaarten geworden. Ook de stans van die bloemen vind ik erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Allereerst bedankt voor de prachtige kaart die ik van je mocht ontvangen. Vind 'm super leuk en bovenal heel erg lief van je. Ga het modelletje tzt beslist namaken!
    Maar deze kaarten zijn ook weer super, joh!
    Nog een fijne dag gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi Wilma !
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Feestelijk!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zien er sjiek uit je kaarten,mooi hoor!
    Groetjes Anne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterende kaarten ze zijn inderdaad erg chique!
    Groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen