maandag 3 november 2014

Dopje

Op de wekelijkse hobbyochtend wilde ik een kaart maken die ik op Pinterest had gezien, althans qua lay-out.
Ik kreeg een beetje hulp van Sientje.

Ook het "bier"dopje kreeg ik van haar, deze waren te koop geweest bij de Wibra! Helaas overal uitverkocht, want wat een leuke dingen kun je daar mee doen.
 Ik plakte er een afbeelding in en heb hem drie keer afgelakt met GLOSSY ACCENTS

Ik vind em zelf erg mooi geworden, en stuur hem naar een jarige , iemand die een stempel voor mij meenam uit de USA.

5 opmerkingen:

  1. Hoi Wilma, wat een superleuke kaart is het geworden.
    Jammer dat die dopjes al weer uitverkocht waren, zo gaat het vaak al er leuke dingen te koop zijn ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart, Wilma. Het bierdopje is een echte blikvanger.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart. Super gemaakt!
    Groetjes Mariëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg mooi resultaat! Dat bierdopje heb je prachtig gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wilma even een tip,die bierdopjes hoef je niet te kopen,gewoon bierdoppen van echt bier door je CB draaien en klaar zijn ze!
    Ik gebruik ze al jaren,glaze erover en klaar......

    BeantwoordenVerwijderen