dinsdag 11 november 2014

Flessenlabel

Binnenkort hebben we een etentje bij mensen thuis, en ik vind een bloemetje als bedankje altijd leuk maar ook wat afgezaagd  worden.

Nu zag ik laatst koffielikeuren  in  winterse stijl, en daar heb ik er 2 van meegenomen. De ene is al open... , maar de andere ga ik weggeven dus.
Ik zag het etiket in oud Hollandse sferen, het is stroopwafellikeur dus ik heb een flessenlabel gemaakt in deze kleuren.
Paar Hollandse huisjes gestanst, bedankje er aan , ik vind het wel geinig...


(Zonde haast om weg te geven ....)

5 opmerkingen:

  1. Wat een ontzettend goed idee, Wilma. Ziet er ook erg leuk uit! Lijkt me trouwens een érrug lekker likeurtje :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mmmm.....dat lijkt me een heerlijk likeurtje. O, maar eens op zoek. Geweldig leuk geheel heb je ervan gemaakt. D ontvangers zijn hier vast super blij mee. Groetjes Mariëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je zegt het zelf al...zonde om weg te geven...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is leuk gemaakt Wilma ! Is het een lekker likeurtje ?
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen