zondag 16 november 2014

Tea Bag dispencer

Inmiddels  heb ik 4 keer een Teabag dispenser gemaakt van cardstock, DP  en  chipboard.
                                


                                           Ik probeer de kleuren van het Design Paper aan te passen aan de theezakjes.





           2 ervan zijn al weggegeven  en vorige week maakte ik er nog 2
 Het rechterbedeltje had ik nog van vroeger en de platte kocht ik op een beurs, omdat dit projektje al heel lang in de pijpleiding zat .




7 opmerkingen:

  1. Leuk idee!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je 2 nieuwe theedoosjes zijn ook erg mooi geworden. De ontvangers zijn er vast blij mee. Groetjes Mariëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend gemaakt Wilma !
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk die theedispensers,zullen de ontvangers vast blij mee zijn!
    Groetjes Anne-Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Aaaaa, bedankt voor je tip. Er zijn dus ook passende varianten! Ze zijn leuk hé!! Ik vind jouw versie ook mooi, maar ik ben niet zo'n goede versierder, vandaar dat ik dacht aan simpel in felle kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen