maandag 12 januari 2015

Sterkte

Zo jammer; in december ging onze laptop kapot en posten met de tablet lukte mij niet.
Dus al mijn leuke ( vond ik zelf dan ) kaarten en projectjes rondom kerst heb ik niet kunnen laten zien.

In januari dus met frisse moed verder, op de nieuwe laptop.
Ik maakte een kaart met de Stampin Up set; From my heart, voor iemand die wel een kaartje kan gebruiken.



De Framelits zijn ook van SU( apothecary accents en labels collection)
De embossingfolder ... geen idee.
Het lint kwam van de Action en de knoop volgens mij ook.

Lekker pittig met dat geel. Ik heb in grijs gestempeld; net wat minder hard dan zwart.

4 opmerkingen:

  1. Dat is een leuk kaartje Wilma, mooie kleurtjes heb je gecombineerd.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie en stijlvolle kaart, Wilma.
    Fijn om je weer te zien in Blogland!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bleef verdacht rustig daar! Gelukkig ben je weer boven water met een prachtige kaart. Groetjes Mariëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie en chique! Ja, dat is vervelend als je computer ermee besluit te stoppen, maar nu is het laten zien ook leuk!

    BeantwoordenVerwijderen