dinsdag 10 februari 2015

Shakercard voor Valentine

Leuk, die Shakercards.

Ik heb er dus nog maar 1 gemaakt; en ik weet niet of er mannen Shakers bestaan, maar anders heb ik er hier 1.
Stoer papier, uit een SU blokje. Deze geef ik zaterdag aan mijn man.

Voor de shakers gebruikte ik wat pailletten en kleine goud en koperkleurige steentjes.

Binnenin zit nog een mooie , toepasselijke tekst gestempeld, net als op de voorkant in Basic Gray.
En een hartenpatroon , gestempeld in Versamark , wat een mooi naturel effect geeft op het Crumbcake Cardstock.

4 opmerkingen:

  1. Wauw...wat heb je dat mooi gedaan, Wilma. Vind het een super gave Valentijnkaart voor een man!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is leuk gemaakt Wilma !
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Stoer!

    Heb je het fun foam hiervoor gebruikt?

    BeantwoordenVerwijderen