maandag 2 februari 2015

Shakercard

Ik heb voor een heel continent crafters aan pailletten dus ik Sieens begonnen aan de shaker cards.
( er b ik wel zelf bedacht, ikvond em wat kaal.met kerst ook gemaakt, maar daar niks van kunnen posten vanwege kapotte laptop)

 De achtergrond is met een sponsdauber gemaakt, door een template heen.
Ben ik toch vergeten te melden dat ik de kaart gelift heb van Sientje. Bij deze.
de bloemetjes op de rand heb ik zelf er bij verzonnen.
Beetje van mezelf, beetje veel van een ander.

3 opmerkingen:

  1. Mooie achtergrond heb je gemaakt, Wilma. Vind het een prachtige kaart geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waarom komt ie me toch zo bekend voor ...

    O wacht daar was je mee bezig aan mijn tafel vorige week ;p Hij is mooi geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart met een mooie achtergrond. Groetjes Mariëtte

    BeantwoordenVerwijderen