zondag 15 maart 2015

Friends

Met mijn vriendin  Frederique maakte ik laatst een schattig boekje. Met daarin lege tags waar je een foto op kunt plakken, een recept,  een tekst, noem maar op.
Voor wie wil; je kunt altijd een workshop bij haar volgen.
( Het ontwerp van het boekje komt van Caroline van der Straaten, Caro's kaartjes.)



Voor een vriendinnendagje maakte ik de avond er voor nog snel 2 iets andere versies van de boekjes , en bestempelde ik de tags al met bijpassende teksten.


We zijn al zo lang vriendin ( meer dan 30 jaar) en delen lief en helaas ook leed, en daarom wilde ik onze band  tot uitdrukking brengen. Het grappige was; beide vrouwen hadden hetzelfde idee, en hadden zelf ook een klein geschenkje om rond te delen, vanwege de vriendschap.
Ik  had de boekjes in een zakje gedaan, wat ik maakte met de thinlits van Su.

Na een heerlijke lunch zijn we nog naar de Orchideeën hoeve geweest In Luttelgeest.
Wat een fijne dag!

7 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige boekjes, Wilma. Erg mooi gemaakt.
    Kan me voorstellen dat ze bij de vriendinnen in de smaak gevallen zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee en heel prachtig gemaakt.
    Een leuke dag heb je gehad en veel moois gezien in de Orchideeen hoeve ? Wij zijn daar ook al eens geweest, echt de moeite om te bezoeken.
    groetjes,
    Karin.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw! Wat ontzettend gaaf gemaakt Wilma!!!
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig, heel mooi tot in elk detail!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gaaf Wilma! Het ontwerp van het boekje komt van Caroline van der Straaten, Caro's kaartjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ziet dit er gaaf uit Wilma. Leuk om zoiets cadeau te doen en te krijgen. Wat geweldig dat je zo'n lange vriendschap hebt, dat is heel waardevol.
    Fijne avond en groetjes
    Marja

    BeantwoordenVerwijderen