donderdag 20 augustus 2015

Ink-pad Storage

Wat was ik blij toen ik op youtube deze box voorbij zag komen!

Mijn SU toren was net te klein voor sommige ( oudere) in-colors.
Ik maakte hem in een mum met 9 vakken, want 1 In-Color heb ik bij de Neutrals geplaatst.

Het idee komt  van Carole Henke uit Duitsland.
Zij gebruikt de originele kleuren voor de vakjes; daar was Miep Kniep hier te zuinig voor; ik gebruikte knutsel karton van een blok van de Lidl....
Mijn  cardstock gebruik ik liever voor kaarten  ;). Bovendien was dit karton nog iets dikker dus de box wordt er steviger van.
 Past precies... De achterkant is dichtgemaakt zodat de inkt-pads er niet uit vliegen.
Ik heb zelf nog een stukje chip-board als bodem op maat gesneden.; en voor extra stevigheid
 Bovenop kun je 2 vakjes maken, de grootste voor bijvoorbeeld navullingen.
Of andere SU accessoires
Het inzetbakje kan met wat nauwkeurigheid 10 spongedaubers herbergen.
Ik bewaar de mijne al ergens anders; maar ik heb het inzetstukje toch gemaakt om een idee te geven.
Ik ben er zo blij mee; nu heb ik alles netjes bij elkaar op het bureau!

4 opmerkingen:

  1. Wauw...wat mooi gedaan, Wilma. Ziet er super gaaf uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat handig Wilma, bedankt voor de tip.
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi gemaakt Wilma. Ook maar eens gaan kijken hoe dat moet. Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Wilma, dein Stempelturm ist sehr sehr schön geworden. Leider verstehe ich deine Beschreibung nicht... :-) , aber ich ahne, was du geschrieben hast. :o
    Ganz herzlichen Dank für's Nachbasteln.
    Herzlichst, Carola

    BeantwoordenVerwijderen