vrijdag 7 augustus 2015

kaartenboekje

Het is al weer een hele tijd geleden dat ik wat plaatste en toch maak ik genoeg!

Dit kaartenboekje wat ik samen met Mariëtte maakte viel zo leuk uit dat ik mezelf op het hart drukte dit dan toch wel even online te zetten!
We maakten er allebei 1, en ik heb er later nog 1 gemaakt, deze 2  zijn dan ook hier  op de foto's te zien. Ik heb de rechter al weggeven als verjaardagscadeau!

Het idee komt uit een boekje van Art Specially, van Judith van Leverink .



Er zijn stempels gebruikt van Luciec, maar ook van Stampin'Up, en wat we maar in huis hadden.

De blokjes stempel sneed ik zelf van een gum.



 Er zit een perforatierand aan elke briefkaart, die je zo los kunt "scheuren", zodat je 5 kaarten uit het boekje kunt halen.

Ontzettend leuk om te doen!

4 opmerkingen:

  1. De mijne ligt nog klaar om weg te geven. Ik geniet er nog even van. Het was super leuk om dit boekje te maken. De tweede is ook mooi geworden.Groetjes Mariëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk idee Wilma, heel mooi gemaakt.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey wat leuk zeg! Ook maar is op woensdag doen. Over een week heb ik vakantie ;)

    BeantwoordenVerwijderen