zaterdag 24 oktober 2015

Wijnfles / wine bottle sleeve

AL even geleden weggegeven , deze fles wijn met een zelfgemaakte verpakking.
Het patroon is van craftycaroline
 Zij maakt erg leuke dingen, en is ook te volgen op YouTube.
 Ik gebruikte een stuk designpapier uit een oudere serie van Stampin'Up
En wit cardstock voor de basis.

 Het design papier matcht met het etiket van de fles; hier niet te zien.
Mijn vriendin bij wie we een heerlijk etentje thuis hadden, appte me later de foto's, die was ik vergeten te nemen.
En omdat zij zo'n lieve, trouwe vriendin is, heb ik een toepasselijk label er opgeplakt....

4 opmerkingen:

  1. Wat een mooi cadeautje heb je zo, Wilma. Maakt een gezellig avondje helemaal af!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi! Is weer eens iets anders dan een label aan een fles. Lief dat je vriendin de foto's voor je maakte zodat je het kunt laten zien hier.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is toch leuk om te krijgen! Ik zal het onthouden.
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen