woensdag 11 november 2015

Sint Maarten

In de wijk waar ik woon wordt nog volop voor Sint Maarten gezongen, ieder jaar komen (Kwamen...)  er drommen kinderen aan de deur met een lampion.

Ik heb dit jaar de snoepjes eens gezellig verpakt in een sour cream container .
Kom ik gelijk eens van wat oude dessin papiertjes af
 Een schaal vol
 Meisjes .....en jongens kleurtjes..

Tuurlijk liet de lijm laag weer los ( een oud rolletje foto kleefband) en moest ik gisteren in allerijl nog met seconden-lijm aan de gang....
Bij de eerste de beste zaten mijn vingers al aan elkaar, dat liep net goed af, ik heb mijn handen maar ingevet met handcrème en een kwast er aan opgeofferd.
Uurtje plakken maar dan heb je ook wat

4 opmerkingen:

  1. Ziet er gezellig uit, Wilma. Een fijne avond gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk hoor! De kinderen hebben vast mooi voor je gezongen. Ik heb de trommel zelf maar leeg gegeten, want niemand kwam aan de deur...zucht

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En ... schaal leeg? Hier wel geteld twee jochies aan mn deur. Gelukkig lagen er nog een paar mini marsjes in de kast.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh Wilma wat moest ik lachen om je lijmsessie. Zo herkenbaar. Op een of andere manier zitten mijn handen ook meteen onder lijm als ik bezig ben, zo lastig. Ik waag me dus nooit aan secondelijm dat doet Ed als het nodig is.
    en bij ons kwamen er ook maar 5 kinderen aan de deur waaronder onze 3 buurjongetjes.
    dat was vroeger wel anders.
    Je hebt leuke verpakking gemaakt, wat een werk.
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen