donderdag 24 december 2015

Evolutie der kerstkaarten

Echt een heel andere stijl, ik had nog geen BIGSHOT.  ( NOOOOOOIT van gehoord ook)
Veel embossen op de lichtbak... Die groene rechtsboven en de rode  kerstbal er naast 3D beren... What was I thinking???


Een landschapje van zand gestrooid  Een landschapje van stof in een bal   . En , best sneu; dat schoolbordje..
De Millennium fles met embossingpoeder en stickers
O; en dat deurtje met krans! Wat een snijwerk...

 
Embossing van de  rode kaart  ; de kerstbal; echt nog op een lichtbak.. Wat een werk...
Die zwarte vond ik nog mooi; met embossingpasta door een mal.


 
 Mooi stempels van SU
 Deze ook...
 Even je hoofd scheef houden alsjeblieft, dat scheelt mij een boel werk :) Ontwerp van  deze dame
 Hier een makkelijke, uit een pakket.
 Of deze... Vorig jaar al gemaakt , notecard formaat. Hier was ik blij mee want ik kreeg nog wat onverwachte kaarten en nu kon ik toch wat moois terugsturen.

Er zit een periode  tussen deze kaarten, ik maak nu weer kaarten en cadeautjes sinds een jaar of 4, daarvoor heeft het een hele tijd stil gelegen.
Maar ik ben blij dat ik deze hobby weer opgepakt heb!

Fijne dagen allemaal!


Wilma






4 opmerkingen:

  1. Geweldig om te lezen....hihi, wat een verschil. Maar o wat een heerlijke hobby! Prachtige kaarten heb je gemaakt, vooral die lichtblauwe met rood. Groetjes Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk om te zien, Wilma.
    Fijne kerstdagen gewenst, geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ach wat leuk, die oude kaarten dan zie je toch wel progressie bij jezelf. De nieuwe zijn erg mooi.
    jij ook fijne dagen groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke collectie, die nieuwe kaarten! En ik herken de stijl van die 'oudjes', zo'n kerstbal met stof maakte ik ook nog, ooit :)

    BeantwoordenVerwijderen